Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
April 26
Image Size
904 KB
Resolution
2369×3023
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,425 (20 today)
Favourites
856 (who?)
Comments
379
Downloads
17
×
SpiderHog, SpiderHog, duz whatever SpiderHog duz!! by stylishGamer SpiderHog, SpiderHog, duz whatever SpiderHog duz!! by stylishGamer
//hide

I DONT EVEN KNOW, OMG. This was just a silly idea I doodled up while watching
some late-night TV, but then I felt like refining the colors and the lineart the next
morning, and this happened :'D //isbricked

The new Spiderman movie, tho.

 Dancing dummy  Dancing dummy  Dancing dummy 

Edit: I fixed/added a few things~ But seriously guys, thank you all for your comments
faves, and watches! :heart: I honestly didn't think you'd like this one all that much :'I When 
I logged on, I didn't expect to see so much feedback, I was so shocked~ You guys are
so great, I appreciate ALL UF ET!! >:"U <333


art by s. Gamer :heart:
All Sonic Boom charas, except Sonic's new spider buddy, Rocko, by :iconsegalogoplz:

:star::iconcommentplz::star:


Lol, Shadow doesnt give two cents. Get it... cuz he's
the... cashier... no?... //imsorry :'I
Add a Comment:
 
:iconsonic155:
Sonic155 Featured By Owner Sep 10, 2014  Student Writer
Hahahaha! This is...! Your're awesome!
Reply
:iconstylishgamer:
stylishGamer Featured By Owner 2 days ago
Ahaha, thanks~! XD
Reply
:iconyoyotinpiney:
yoyotinpiney Featured By Owner Aug 31, 2014  Student Digital Artist
DEADPOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconrosewitchcat:
rosewitchcat Featured By Owner Aug 26, 2014
Giggle Giggle Giggle Giggle Clap 
Reply
:iconyaquecita:
yaquecita Featured By Owner Aug 24, 2014
LOL you are very creative! i need your creativity i need it MUAHAHAHHAHHAHA....ha?... nah whatever i love it! Oh and in this little comic sonic is so(freaking stupid)nic
Reply
:iconstylishgamer:
stylishGamer Featured By Owner Aug 27, 2014
Thank you~! And ikr, Sonic is so silly XD
but please, take all my creativity if you want, I have know
idea what to do with it anyways//shovesittoyou
Reply
:iconyaquecita:
yaquecita Featured By Owner Aug 27, 2014
YAY! okno i will have more creativity if dont use it at school
Reply
:iconluciaalejos:
LuciaAlejos Featured By Owner Aug 17, 2014  Student General Artist
asdfghjklñ the sonamy part *-* I love your art, is amazing.
Oh Sonic, ur so baka <3
Reply
:iconstylishgamer:
stylishGamer Featured By Owner Aug 20, 2014
Aw thanks yo, glad you like it~! <33
Reply
:iconswiftthehedgehog100:
Swiftthehedgehog100 Featured By Owner Aug 16, 2014  Student General Artist
I've always wanted to see Sanic be like Spiderman ;D;
Reply
Add a Comment: